iristuithof.reismee.nl

Here we go!

Daar zit ik dan. Wachtend op het vliegtuig dat mij naar mijn grote avontuur in het hoge noorden gaat brengen. Een avontuur waar ik de laatste tijd erg naar heb uitgekeken, maar stiekem ook tegenop zie. Ik heb me meerdere keren afgevraagd waarom ik dit nou per se moest doen en waarom dit me nou precies leuk leek. Vijf maanden weg uit mijn vertrouwde omgeving, weg van mijn lieve familie, vriend en vrienden. Maar ik ben er van overtuigd (dit hou ik mezelf in ieder geval voor) dat dit ook goed voor me zal zijn. Op avontuur, alleen, nieuwe mensen ontmoeten en mooie herinneringen maken.

Wanneer ik straks in Växjö aan kom wachten mijn ouders mij op het vliegveld op! Zij zijn twee weken geleden op vakantie gegaan naar Zweden met de auto, inclusief een enorme koffer en drie dozen van mij J Zelf heb ik nu alleen nog een backpack en een handtas, het zal me aan niets ontbreken daar! De komende dagen ga ik met mijn ouders mijn kamer inrichten, de omgeving verkennen en de laatste spullen regelen/aanschaffen. Maandag begint om 8 uur ‘s ochtends (wat een vreselijk onchristelijk tijdstip) de Kick-off, gevolgd door een erg drukke, maar vooral leuke introductieweek met veel andere internationale studenten.

Ik zal jullie (proberen) op de hoogte te houden via deze blog, voor degenen die dat leuk vinden. De vraag is natuurlijk hoe goed ik daar in ben, dat zal nog moeten blijken. Foto’s zal ik in een album op Facebook plaatsen!

Ik zou nu graag dit eerste reisverhaal met ‘doei’ in het Zweeds willen afsluiten, maar aangezien ik mezelf bijzonder slecht heb voorbereid heb ik geen idee hoe je dit in het Zweeds zegt.

Voor nu dus, groetjes!

Liefs,

Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!